Antena WiFi za oknem.

Martin.Vorel@Alcan.com Martin.Vorel@Alcan.com
Pondělí Říjen 4 16:20:39 CEST 2004

Dekuji za velmi zajimavy odkaz. I kdyz mi nerekl o dB a dBi nic noveho.
Proste jsem ten utlum to v ten okamzik bral vzhledem k zisku anteny kterou
merim. (alespon tak muj zrejme pomyleny vyklad a chybny usudek)..

Ostatne by me zajimalo v cem by se mel uvaden zisk anten. IMHO v dBi. To
mi prijde logicke. Vetsinou ale je uvaden v dB. Co je tedy spravne?
Pak mam jeste jednu nejasnost.. proc je zvykem v USA uvadet zisk anteny ve
'W' Co to je? (uz jsem to videl na netu dvakrat ,takze predpokladam ze to
nebyl preklep)

Martin
P.S: pomalu uz se bojim do teto konfery neco napsat...:E