Roboti na Modelhobby

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Říjen 4 10:02:43 CEST 2004

> Dovolil bych si skromne navrhnout, aby se zivotnost posuzovala podle
> urovne autonomie. Stacionarni automaty na bodove svareni karoserii by
> se pak oznacovaly tvarem nezivotnym, zatimco jednotky samostatne se
> orientujici v prostredi by si zaslouzily tvar zivotny.

	No, ale presne takhle nas to ucili na zakladce, jsou roboty a
roboti. Roboty (hrady) jsou napr. predprogramovane manipulatory bez vlastni
inteligence, roboti (pani) jsou inteligentni. Ovsem jak moc musi byt
inteligentni, jestli ve stylu Capka nebo Asimova, nebo staci i min uz nebylo
jasne.

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz