Antena WiFi za oknem.

Martin.Vorel@Alcan.com Martin.Vorel@Alcan.com
Pondělí Říjen 4 08:18:55 CEST 2004

Dve normalni okeni skla by nemely mit na 2,5 G vetsi utlum nez 3-4 dbi
(vyzkouseno osobne). Problem muze byt kdyz osa plechovky neni kolmo k tomu
oknu ...cim mensi uhle svira tim vetsi mnozstvi energie se odrazi pryc.
(to se ale tyka hodne malych uhlu)
Hlavni problem je asi v pokovenych nebo nejak kovem upravenych skel... tam
je utlum jiz cca nez 20-30dBi (vyzkouseno osobnim merenim)
Jinak plechovka je imho k pripojovani koncovych klientu nevyhodna..klient
zvysuje radiovy sum pro ostatni ucastniky pasma. Plechovka totiz vyzaruje
ve vetsim uhlu (typicky cca 60st) ..doporucuji yaginu 16dBi ..ta ma uhel
cca 30/15st. + kartu s regulaci vykonu.
Martin