Spinany zdroj

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Říjen 3 18:30:02 CEST 2004

Protoze si to muzu pak pripojit k PC a ridit to jako vykonovy DA prevod,
protoze jsou analogovy budiky moc drahy a na poradny nastaveni potrebuju ty
knofliky dva hrubej a jemnej a ty potaky maji mizerne TK, protoze se nam to
libi a je to IN ! :o))

Danhard
Pánové, zkuste mi vysvětlit v čem je výhodnější laboratorní zdroj na
procesoru. Čím děle se tím zabývám, tím více se mi tam ten procesor
nelíbí. Vstupem je analogový signál, řízení je analogové (není nad
točítko), výstup je analogový, odezva analogových obvodů je mnohem
rychlejší než digitálních obvodů.
 Tak proč tam cpát procesor!

Doporučíte nějaké schema osvědčené předregulace, tak aby moc netopila a
nedodala velké zvlnění. Měla by chodit od 4 V do 35V a 10A.

Radek