XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Magixe magixe@volny.cz
Neděle Říjen 3 15:01:23 CEST 2004

Zdravím MK ,,musím se priznat ze jsi mel pravdu - ostatne jako vzdy O:))

Za pomoci jendoho ochotného cloveka se hrabu v ISE 6,2 Schematický editor a zacínám mít smísené pocity
stejne jako vy , no nebudu nic zastírat jsem nasrát. Jiz jsem procetl DS i Help O:)))  A stále nejsem schopen
vyresit jednu elementární vec kterou jiste zvládne zák 1.trídy.

Prosím Vás pekne ,, jak se pracuje z tou ZKURVENINOU co jí ríkají BUS TAP .. uz jsem z toho znacne nervozní.

Mám na plose demo príklad   .. symbol LATCH8

  má to zbernice  IN(0:7)  a OUT(0:7)

Ja jsem si ve svém cvicném príklade usmyslel ze z IN chci vytáhnout na IO pin  bit  2 a bit 4  -- treba
a z OUT   bity 1-2-3-4  - treba  jen a pouze

Vemu tedy malovátko  a vytáhnu BUS  z IN(0:7)
Pak na Bus plácnu BUSTAP
Z druhého konce BUSTAPu vytáhnu drátek
a na nej pripojím IO MAKER

Zbernice se jsmenuje  IN(0:7)
drátek k IO  jsem nazval  IN(0)

Obdobným zpusobeb jsem provedl zbytek zapojení ..  nastavení INPUT a OUTPUT jsem provedl
Zverifikoval zda mám korektní názvy BUS - a jednotlivých vytazených " Bitíku "

Vse vypadá hezky a logicky , dám CHECK SCHEMATIC a vyvalí se na me hromada
ERRORu .. Jdu tedy po popisu príslusné chyby .

Ta nejvetsí je asi ta ze BUS TAP IS NOT CONNECT ..  zkousím tedy ruzné manuální propojovaní a nic ?

Lezím v tom jiz od dopoledne a Help mému zabednenému mozku nepomohl.
Byl jsem odkázán na príklady ale ty co jsem nasel znázornovali pouze propojení
zbernic 1:1  ale ne zbernice >>  1 drát

Bude tu nekdo ochotný kdo poradí co delám spatne ?

Diky
Milan

prikládám obrázek dalsí chyby