Spinany zdroj

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Říjen 3 09:46:23 CEST 2004

> Proc ja sam dodnes nemam jasno zda je lepsi napetovou cast ridit OZ
> zapojenym jako zesilovac nebo jako komparator ?

Jezis lidi, co porad cpete komparator do regulace, komparator ma na vystupu
logickou hodnotu, tohle se da snad nazvat rozdilovy zesilovac ?

Taky jsem splacal jedno schematko (priloha), mela to byt modifikace toho
zapojeni z Elektoru, doplnena o SW predlegulaci a upravena, aby se nemuselo
vyrabet zaporne nap. napeti pro OZ, taktez jen jeden snimaci odpor proudu
slouzici i pro rychle proud. omezeni. Berte to s rezervou, je to jen skica na
odladeni chovani.

Danhard