OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Neděle Říjen 3 08:44:40 CEST 2004

> Obavam se, ze zabehovy ci nezabehovy rezim patri do oblasti sci-fi, ale
> mohl jsem neco prehlednout. Muze dat nekdo nejaky link, kde se o tom
> seriozne hovori??

Záběhový režim řídící jednotky nemohu potvrdit. Taky sem neslyšel ani
nečetl. Pravděpodobně se zaměnuje s nastavenim adaptačních
hodnot řídící jednotky ktere lze ovšem měnit kdykoliv během provozu
auta.

> Ty doby, kdy se platilo nejakymu dobremu znamemu, by dobre zabehl noveho
> Spartaka jsou davno minule :-)

Tim určitě nechceš popřít že styl jízdy z novým motorem má vliv nejen
na jeho další životnost ale i na jeho další chování (i výkon) během životnosti.

> Jinak co se spotreby tejka je to predevsim zalezitost lehke (tezke) nohy a
> pak taky trochu zalezitost fantazie like rybari :-)

třeba Felda s kterou jezdim ma v papirech normu 8l, od jara do podzimu
mám reálně 6,8l a přes zimu 8-10l.

xxx