OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Neděle Říjen 3 06:23:48 CEST 2004

Obavam se, ze zabehovy ci nezabehovy rezim patri do oblasti sci-fi, ale
mohl jsem neco prehlednout. Muze dat nekdo nejaky link, kde se o tom
seriozne hovori??
Ty doby, kdy se platilo nejakymu dobremu znamemu, by dobre zabehl noveho
Spartaka jsou davno minule :-)

Jinak co se spotreby tejka je to predevsim zalezitost lehke (tezke) nohy a
pak taky trochu zalezitost fantazie like rybari :-)
Pokud vozy obdobne kategorie jedou stejnym stylem je i spotreba dost
podobna. Vyzkouseno na trase cca 1500km vetsinou dalnice, rychlost
130-160km, vozy embecko 1.6 (pardon Felda), Honda Civik 1.5, R19-16V.
U vsech prumerna spotreba kolem 8 litru.
Jinak normalne (ne v zime) se pohybuju 9-10 litru, proste nejezdim za 5l
jako rada vypravecu v hospode :-))

Raven

To naozaj!?
Ja mam novu Octavku (asi 10 000km) a bez problemu sa od zaciatku udrzi
okolo
6,5 - 7l/100km. Pritom iste nechodim nijak superusporne. Skutocne dokaze
byt
take male auto tak zrave? To prepnutie rezimov sa deje automaticky ci rucne
(napr. pri servisnej prehliadke). Ze by mi spotreba dokazala klesnut este o
dva litre ale tazko uverim :-)

                Milan  Mlynarcik