Spinany zdroj

MK info@mcu.cz
Neděle Říjen 3 01:08:03 CEST 2004

> Jedniny problem mam s tou prudovou regulaciou, ktoru dajako v analogovej
> forme neviem dat dohromady (teda taku, aby bola riadena z D/A prevodniku).
> Ak mozete, tak ma prosim nakopnite spravnim smerom, resp. spravnym linkom.
> Este by ma zaujimalo, ked MK pisal, ze aj v regulatore pouziva P-FET, aku to
> ma vyhodu, mne sa zda, ze musi byt vyssie napajanie (napatie na kolektore)
> ako pri bipolare - dokonca niekde som cital, ze az o 10V, ale odskusane to
> nemam...Samozrejme je ze Rdson je nizky, to mi je jasne...

Treba tady - prevzato z Elektoru http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=172

Tedy s tou civkou jste mi dal :-)) Prohledaval jsem uctenky za pul roku dozadu, ale mam ji :-))
Jedna se o typ 51V32, 80uH, maximalni proud 10A, zluty toroid o prumeru 32mm, navinuto
cca 30-35 zavitu dratu o prumeru cca 1mm.

Co se tyce P-FETU, pouzil jsem IRF9540 (byly v supliku), ve spinanem predregulatoru je
skutecne treba mit rozdil mezi vstupem a vystupem minimalne 10V, v linearni regulatoru to nutne neni.

Doporucuji se podivat na AN u Atmelu, Microchipu a Zilogu. Vsichni maji AN s resenim
nabijecky NiCd/NiMh clanku resene se spinanym sestupnim menicem :-)))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov