Pomoc s prekladom technickeho terminu

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Říjen 2 14:17:47 CEST 2004

...pruser heleno, neviem ako spravne prelozit vyraz "transmission type".

"...mathematical analysis of different types of phase-shifting
structures suitable for use in such a system, both reflection and
transmission types."

V principe 'reflection type' hovori o jednoportovom obvode, ktory vsetok
vykon odraza naspat a 'transmission type' o dvojportovom obvode, kde
vsetok vykon prechadza z portu 1 na port 2. Ako sa to povie po nasom?
Slovensku mikrovlnnu literaturu som vzhladom na jej znacnu hojnost
bohuzial nemal moznost studovat :-/ Nejak ma stale nemoze napadnut
vhodny vyraz...
Dik za nakopnutie,
balu