XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Říjen 2 13:36:07 CEST 2004

Ja si prohlizim v DS nejradsi obrazky, vetsinou to staci :o)
http://direct.xilinx.com/bvdocs/publications/ds054.pdf

Danhard

  Pani inzenýri se hned nevztekejte , DS pochopitelne mám a priznávám ze
tomu opravdu nehovím. Tak to jest.
  Práve proto ze jsem uplný zacátecník a nemám ponetí vo co go , radeji se
zeptám Vás zkusenejsích a to v mém
  materském jazyce. Skutecnosti je ze anglictinu zvládám pouze pasivne ,
takze celý DS si nejsem schopen doslovne precíst
  , vím smutné ale je to tak. Takze nez me poslete do háje zelenýho . Diky
za odpovedi v ceském znení o:))
  Preci jemo pochopím víc s tech pár vet co jsme me poskytli nez z celého
DS.
  Jiná situce uz nastává kdyz do toho clovek pronikne a má uz nejaké ponetí
co a jak pak se dá i z
  DS lecos pochopit.  Neverím tomu ze vy vsichi jsme se s temi vedomostmi
prímo narodili a nejak
  jste se také museli proboxovat. Já jsem se nejvíce naucil bud z príkladu a
názorných ukázek
  nebo kdyz me to nekdo jednoduse vysvetlil. Ale ze bych byl moudrejsí po
nastudování holého
  DS to není muj prípad.

  Takze dekuji ze máte se mnou trpelivost a nic se nebojte dalsí serie
blbých otázek
  urcite prijde, o:))

  Hezký den a diky
  Milan