EAGLE - velikost pajeci plosky

david.hankovec@quick.cz david.hankovec@quick.cz
Sobota Říjen 2 12:42:20 CEST 2004

Zdravim konferu. Mam dotaz ohledne velikosti padu (pinu) soucastky. Potrebuji jen u nekterych soucastek
zvetsit velikost pajeci plosky na pl. spoji. Nechci to opravovat v knihovne, protoze je to jen jednorazove.
 Kdyz zkusim prekryt puvodni piny (vim, ze to neni zrovna dobre reseni) pruchody Via, je to celkem ono,
jenze pokud pak stisknu Ratsnest (prepocet a zobrazeni vzdusnych delek propoju) vsechny tyto Via se mi
vzdusne propoji. Osobne mi to nevadi, vim, ze pred upravami jsem mel plosny spoj zaroutovany komplet
(Nothing to do), ale rozhodne to vypada velmi osklive a chaoticky. Nevite, kudy na to ? Vim ze neco
podobneho zde jiz jednou probehlo, ale ja nepotrebuju zmenit vsechny plosky, potrebuji jen ty,
ktere chci ja (ca 50 % plosnaku).

Diky za kazdou radu.
David Hankovec