OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Sobota Říjen 2 11:39:02 CEST 2004

Asi si nerozumime. Ja jen nechapu to, ze z toho delas takovou vedu. On ten
motor v embecku (pardon, ve felde) zas tak konstrukcne odlisnej neni (napr.
od S120). Ale o to nejde.
Emisni limity me skutecne nepali, protoze davam do motoru to co tam patri a
neexperimentuji.
A esi svicka stoji 50 nebo 150 neresim.
Ale abych jen netlachal a odpovedel i na dotaz. Taky jsem si nasel na inetu
nahradu v Brisku i Boschi i v NGK. To neni problem, ale mechanik me to
proste nedoporucil, zejmena Brisky. Ono je to za temer stejnou cenu tak
proc si pridelavat problemy za par korun.

Raven

Nechapete to asi proto, ze se tech konstrukcne odlisnych motoru tolik
nedelalo. Mohl jste si koupit bud svicky na zigulika nebo na skodovku.

Take Vas asi nepalili emisni limity - pokud placete po starych casech v
Albanii Vas radi prijmou jako bezence. :-)

RadekCX