OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Říjen 2 11:23:34 CEST 2004

No, je pravda, ze se svickami jsem se na skodovackem motoru 1,3 50 kW
Monomotronic (Forman, najeto cca 86.000, predtim bez problemu) docela
vyblbnul. Od jiste doby motor zacal skubat ani snad ne jako studeny, ale
i normalne teply po mirnem pridani plynu z nuceneho volnobehu (jizda z
kopce bez plynu se zarazenou rychlosti), popr. i z normalniho volnobehu.
Proste vzdycky chvili "kuckal", nez se normalne roztocil; pri prudsim
pridani se to az tak neprojevovalo. Dlouho jsme laborovali (i muj
"dvorni" automechanik), az jsem zjistil, ze vymena svicek to odstrani
skoro jako mavnuti kouzelneho proutku...

Ucinil jsem ovsem zajimavou zkusenost:

- svicky BRISK Super DR15YC (s jednim jiskristem) nejsou bud nic moc,
nebo tam dochazelo jeste k jinym problemum, protoze se opakovane (tusim
dvakrat po sobe) stalo, ze po ujeti treba jen 1000 (jeden tisic!) km
skubani zacalo znova...

- zkusil jsem BRISK Extra DR15TC (tri jiskriste kolem dokola) a ty se
zdaji byt mnohem lepsi; problem se znovu neobjevil.

--
Jirka