XILINX ISE WEBPACK - komponenty

MK info@mcu.cz
Sobota Říjen 2 10:16:39 CEST 2004

> Jeste skromný dotaz , XILINX se programuje pomocí pinu   TCK TMS TDI TDO ,,
> mám tyto nozicky které mám
> vyvedené na PINOVOU radu pro programovadlo ,, dát pres PULLUPY k  + 3,3 V
> Nebo postací je nechat koukat jen tak samovolne ?
> Co je rozumejsí .

Maji interni osetreni, muzes je nechat ve vzduchu - viz DS

> Co se týce provozu .. muzu na vstup XC95xx  XL (3.3V)  verze pripojit bez starostí 5V logiku.

Muzes za podminek uvedenych v DS

> Co se týce napájení 3,3V ,,  mám na desticce 7805 pro ostatní logiku ,,
> postací pro XILINXE - odpor zenerka ?
> nebo mám neco smudlat s LM317 a pod .. vstupní napetí je totiz 12V

Klidne, pokud to utahne, ale spis bych veril samostatnemu stabilizatoru

>A jeste jedna vecicka ,, hledal jsem zapojeí PINU u XC9572 pro kontrolu  a na programování je tu TCK TMS TDI TDO ..
>a jeste jsem zde nasel piny oznacené jako  GLOBAL CONTROL PIN   celkem 4 piny
>a PIN oznacený GTS1 for VQ64    celkem 1pin
>Jedná se asi o piny GCK GTS GSR  .. chci se zeptat k cemu tyto piny souzí a zda je muzu pouzít jako vstupní výstupní - pro svoje ucely.

Muzes, jsou to piny urcene k rozvedeni globalnich hodin, resetu, uvolneni mimo routovaci matici primo do bunek - opet viz DS

Ale mezi nami devcaty, je opravdu jednodussi a rychlejsi si precist datasheet, nebo alespon si prohlednout obrazky :-)))
A urcite to je vhodne predtim, nez zacnes neco delat s technologii, ktere absolutne nehovis.
I kdyz se ti tu snazi lide pomoct, tak zaklad stejne musis nastudovat sam, to ti nikdo do hlavy nenaleje.
Takhle smolis neco na PLD a pritom absolutne neznas jeho architekturu, moznosti a omezeni.
Promin, ale tohle je fakt trochu hodne zvraceny pristup

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov