OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Říjen 2 09:18:50 CEST 2004

FLAME nebude jelikoz to naprosto odbiha od toho co jsem chtel vedet tedy zda
ma nekdo zkusenosti se svickama s kruhovym jiskristem od Brisku. Ty
obycejnejsi DR15TC jsou naprosto bezproblemove (interval take 60kkm) a stoji
jedna 72Kc - originaly primo od Skodovky stoji 182Kc holt ta krabicka s
napisem Skoda je draha ty championky stoji normalne o neco min.

Nicmene Championky me uz nekolikrat zklamaly - mel jsem je v Passatovi
(koupil jsem to s nima) N7YCX snad byly spravne (davali se z vyroby snad
tyhle nebo jeake Boschky) - myslim, ze jsem volal i do VW kde mi je
odklepli. Auto jelo, ale malo tahlo, vic se hralo. Dle stejne tabulky jsem
dal NGK veskere problemy byly pryc. Nicmene to neni to nejhorsi.

Championky v mopedu (kde byly predepsany) odchazely jiz po 500km a to tak ze
jste jel a pak uz ani tuk (venku to samozrejme jiskru davalo) tak me nejak
prestalo bavit jezdit s nahradni svickou. Vymena za NGK opet bez problemu je
tam ted uz leta.

Stejne tak mi odchazely predepsane championky na zahradni technice -
krovinorez a pila - podobne problemy.

Proste jim neverim a je mi jedno kdo s nima ma jake zkusenosti.

RadekCX