robot vysavac

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pátek Říjen 1 15:04:35 CEST 2004

Zkus se inspirovat na http://robotika.cz/robots/cs (robot Cecilka) a spoj se
s autory.
Rekl bych ale, ze takovy rucni bateriovy vysavac musi stacit. Ten robot
preci nebude na velky uklid, ale bude po byte smejdit porad a hledat
smeticka ...
Ovsem jestli dokazes, aby robot stale presne vedel kde je, kluci z MatFyzu
ti pozlati ruce a budes hvezda Eurobotu :-)).
--
Rt

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.