Veterna elektraren- stabilizator

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Říjen 1 09:10:48 CEST 2004

Zdravim,
Kazdopadne bych zacal tim, ze bych to usmernil, vyfiltroval, a pak klasicky
spinany menic - asi s trafem, tlumivka by asi nestacila pro tak velky rozsah
napeti
Je otazka od jakeho napeti to dava pouzitelny vykon, tzn od jakeho
minimalniho napeti ma menic fungovat (hlavne jestli pod tech 27V)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jozef Why
Sent: Friday, October 01, 2004 8:51 AM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Veterna elektraren- stabilizator

Pekny den vsetkym,

laborujeme s malou veternou elektrarnou a rad by som
nejake napady k nasledovnej veci:
Generator dava napatie do 0 do 250V (0 - 300Hz),
chceme postavit stabilizator s vystupom 27V/4A. Moj
prvy napad je navinut trafo s viacerymi sekundarmi a
prepinat ich, aby vstup stabilizatora bol vzdy v
rozumnych medziach. Pomocny obvod ktory bude
zabezpecovat prepinanie by bol napajany trvale z
jedneho vinutia, ked budem predpoklad ze zozerie do
30mA tak nevidim velky problem s rozsahom vstupneho
napatia. Ak ma niekto ine riesenie, som sa kazdu
rozumnu debatu.

P.S Nie je dolezite ci tam pojde PIC alebo AVR :-)

Pekny den,
Jozo.