Spinany zdroj

MK info@mcu.cz
Pátek Říjen 1 07:20:49 CEST 2004

> No ono by to slo i jen holou PWM, ale musel by to byt vystup Push-Pull,
> tedy tranzistor do + i do -... Pak uz jen nejake vyhlazeni...
> A bez zpetne vazby (pokud je vzstupni napeti dostatecne stabilni)...

O pazdninach jsem ho zacal bastlit - kaskada spinaneho a linearniho regulatoru s vystupem 30V/5A
Je pouzita ATmega8 (3xPWM) Jeden kanal PWM spina pres NPN tranzistost s antisaturacni diodou primo
P-FET doplneny o aktivni pullup. Dalsi dva kanaly ridi napetovy vystup a proudove omezeni
linearniho stabilizatoru opet s P-FETem, na kterem se snazi predregulator udrzet konstantni ubytek
cca 2V. Chce to cele jeste dosolichat :-)))

Predregulator ma PWM 8b s opakovaci frekvenci cca 50kHz. Akumulacni civka je hotova
z GESu. Za ni je jeste jeden LC filtr pro snizeni zvlneni, tam jsem si civku namotal CRD.
U linearniho stabilizatoru je PWM 12b s frekvenci v radu kHz.
Za linearni stabilizatorem bylo zvlneni v radu mV,

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov