Spojenie COM-COM (cez IP) - riesenie?

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Úterý Listopad 30 16:52:16 CET 2004

Zdravim.
Ted jsem si s tim "chvili" hral a funguje mi to pres LAN:

V jednom pocitaci bezi SW IPCOMserver 2.0
Stahnul jsem ho tady:
http://download.nafura.it/home/pc/file.asp?IDLink=19836&cat=C105
Existuje uz verze 3.0, ale ta neni FREE.

V druhem PC bezi SW COM2IP, ktery jsem stahnul tady:
http://jean-louis.cuquemelle.neuf.fr/files/iptools.exe

Zkousim to takto:
PC A a PC B jsou pripojeny do LAN.
K PC A je pripojen modem.
K PC B je krizenym seriovym kabelem pripojen notebook.
V notebooku si spustim napriklad TeraTerm nebo Hyperterminal
a pomoci AT prikazu ovladam ten modem u PC A.

Doufam, ze jsem pochopil spravne, o co jde a ze je to ono.
--
Lubos Ruckl