Spojenie COM-COM (cez IP) - riesenie?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Listopad 30 13:44:21 CET 2004

Skoda, ze som tento thread necital cely, ale online som v poslednej
dobe len obcas. Mozno teda budem opakovat, co uz niekto radil. A tiez
takto neviem, co to mate za zariadenie na tom vzdialenom mieste: PC,
alebo "iba krabicku" so seriakom? Ratam, ze to druhe.

Su softy na PC, ktore prevadzaju COM na TCP/IP. Napr.
http://www.brothersoft.com/Internet_Communication_TCPCom_24118.html

Na tom vzdialenom mieste budete potrebovat PC, na ktorom si SW spustite
ako TCP/IP server. Tento bude po pripojeni klienta prevadzat data z/na
fyzicky COM port. No a u vas budete mat tiez PC, kde SW bude spusteny
ako klient - pripojite sa a on bude opat data z fyzickeho COM portu
posielat po nete a naopak.

Pripadne ak ta "vasa" strana je priamo PC, dal by sa pouzit nejaky
program, ktory nainstaluje virtual COM port posielajuci/prijimajuci
data TCP/IP protokolom po pripojeni na vzdialeny server.

Ak opakujem uz raz napisane, pripadne pisem z cesty (:-)), tak sa
ospravedlnujem.

miro