LCD monitor

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Listopad 30 10:28:04 CET 2004

Mam zkusenost s Eizem L550 (17" 1280x1024, DVI, 16ms, automaticka korekce
jasu podle osvetleni okoli), videl jsem uz dost LCDcek a do jineho bych uz
nesel.

Videl jsem i treba Benq 19" 1280x1024 a nevidim zadne vyhody - akorát jsou
vyrazneji videt body matice.

Porovnaval jsem treba to EIZO s nejakem low-end Acerem (17", bez DVI) a
neveril bych, jaky to muze byt rozdil. Tam, kde uz Acer zobrazi cernou/bilou
byly na EIZU krasne videt detaily.

<noflame>Monitor moc rychle nestarne, tak bych nelitoval dat za to najakou
korunu navíc za kvalitu a znacku nez koupit LCDcko od nekoho, kdo dela
vsechno (třeba HP :-) ).</noflame>

LuKas