spartan3 xc3s400 a jtag nejde

MK info@mcu.cz
Pondělí Listopad 29 18:45:48 CET 2004

> Problem je ze ten webpack ho zna vcetne impactu v definicich
> nebo jsem na omylu. Mam nejnovejsi verzi, a ta by ho mela
> umet.Jo to jsem pochopil, ze se mnou nemluvi impact, ale mel by.

Nemam exaktni vysvetleni, ale naprosto stejne se mi choval Impact
se 100% funkcnim kabelem, 100% funkcnimi deskami s ruznymi CPLD
a FPGA - obvod byl v chainu nalezen, ale libovolny pristup k obvodu skoncil
se stejnou hlaskou. Preinstalovani Impactu (WebPacku) nepomohlo, zadne
jine drivery na LPT portech nebyly, porty nastaveny korektne.

Pomohlo az preinstalovani XPcek - proc - tak to nemam nejmensi tuseni :-((((

Proste vystoupit - nastoupit :-)))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14