tda3030b, tda3031

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Listopad 29 17:04:42 CET 2004

> Dobra, ale snad vsichni pochopili, co jsem tim myslel - ze spis najdete neco k puvodnimu TDA od Philipse nez k MDA kopii od Tesly, protoze pod timhle nazvem (TDA) je ten IO mnohem rozsirenejsi. Navic spis muzete cekat nejaky support od firmy, ktera jeste existuje.

Bohuzel jsem se asi ve spechu nevyjadril dobre, paradoxne se v tomto
pripade v CR setkate skutecne s dokumentaci k obvodum Tesla nezli k
jejich Philips originalum (myslim, ze Jirka by jako servisak dokazal
dlouho vypravet a uz to tu nekolikrat psal). Kdyz ne jako klasicke PDF
na netu tak v ruznych papirovych katalozich. Treba rada obvodu pouzitych
v BTV byla popsana modrych AR nekdy v roce 1987(8). Timto jsem myslel
svuj prispevek a jak jsem napsal netusil jsem   jestli skutecne MDA3030
existoval nebo ne, to uz si mel tazatel zjistit a pripadne overit sam.

Pavel