mikroPascal a SHT potazmo I2C

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Listopad 29 14:59:32 CET 2004

2kB psat v cemkoli jinem nez ASM, to je fakt volba jak vino :))).
Ale kde chybi neurony, tam se to da prekousnout, kdyz uz to teda jinak
nepude :).

BTW, znovu nahazuji po jistych silenych ukrutnostech posledni okruhy mozku,
ale nevim jestli je to dobre, se takhle opet vylucuvat ze spolecnosti
slusnych lidi :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Radek Vicek [mailto:vicek.radek@cpost.cz]
Sent: Monday, November 29, 2004 12:02 PM
To: HW-news
Subject: RE: mikroPascal a SHT potazmo I2C

Neee to neni HW I2C v PICu. To je SW rutina umoznujici zridit SCK a SDA na
libovolnych pinech konkretniho portu.

Jinak teda jsem se do tech 2kslov 16F628 vesel uplne presne - tezko rict o
kolik vic bych byl schopnej to napsat uspornejc ciste v ASM - ale zkouset to
asi nebudu. :-)

Jinak teda mikroPascal je dost super jsem tim dost nadsenej - bez vetsich
problemu (nepocitaje to I2C) jsem v tom napsal za 4 hodinky celej
teplomer/vlhkomer a to jsem to videl prvne v zivote.

Vestavene rutiny setri neuveritelne praci. Free pouziti je do 2kslov - nevim
zacinam zvazovat obetovat tech 150$ na plnou verzi, ale bohuzel nevim zda
pro tech par mych projekticku to je smysluplna investice.

Pokud nekdo mate odpor k Ccku a chcete zkusit nejaky vyssi jazyk pro PICy
tak tohle je urcite dobra volba - je to intuitivni.

RadekCX