mikroPascal a SHT potazmo I2C

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Listopad 29 11:53:55 CET 2004

No jak se zda tak tady je chyba mnohem trivialnejsi a to ze v helpu je u
rutiny prehozeny v popisu SCK a SDA a ta rutina ceka az se uvolni dat.linka
z ACK do 1. Tim ze je to prehozeny tak samozrejme na SDA je nula neb SHT
nevysila hodiny a rutina ceka a ceka a ceka...

Bohuzel jsem na tohle prisel az ted a vyzkousim to az doma. Snad to bude
ono.

RadekCX