Laserový filtr

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Listopad 28 18:49:14 CET 2004

je to o tom, kto si ako predstavuje danu suciastku. Pokial niekto s
vedomostami skoncil pri tom ze laserova dioda dava silne cervene svetlo
tak si kupi ono cervene plaxisklo. Pokial ale niekto vie o danej
suciastke viacej (napr. ze svetlo ma urcite spektrum) tak ho automaticky
napadnu take - pre cloveka z predchadzajucej vety - "rypacie" otazky
b.