Bordel v HWnews, MCUnews, etc

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Neděle Listopad 28 18:06:16 CET 2004

Jenze 3-f rizeni z 1-f site treba pro BLDC motor s kondenzatorem a ucinnosti
95% neudelas :) A ze procesor sleduje teplotu motoru, dorovnava proud do
vinuti podle zateze pri realne udrzitelne konstantni rychlosti rotoru a
tak...

Igore, stav se o par bloku dal, ukazeme na vlastni oci :)

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz