Laserový filtr

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Listopad 28 17:54:44 CET 2004

mozno je nejaky normalne uvazujici clovek uvazuje nad tym ze chcete
prepustat svetlo len urcitych vlnovych dlzok. napriklad normalne
uvazaujuci clovek vie ze laserova dioda ma sirku spektralnej ciary
povedzme 10% a vy potrebujete len 0.1%. Napriklad taky filter...
Tu nejde o rejpalov, ale o to ze sa musite vymacknut uz na prvy krat co
vlastne chcete. Lebo pod polozku "filter" sa toho zmesti naozaj velmi vela.