DPS fotocestou

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Sobota Listopad 27 20:28:46 CET 2004

No, ono bude nejlepší přečíst si návod k výrobě např. na WWW.MCU.CZ a udělat
to podle něj. Pak máte naději na úspěch. Vše je tam přesně popsáno.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Subject: Re: DPS fotocestou

Nasel jsem par clanku na webu a je tam doporucovano i horske slunce a ja zil
dosud v domeni, ze to je to same jako infralampa co mam doma. Doporucite mi
nejaky osvedceny zdroj UV svetla u ktereho bych se nemusel zabyvat nejakou
silnoproudou konstrukci, jsem zacatecnik a navic jenom v ciselne
elektronice, takze 5V je pro mne zatim hranice, kterou bych ze sroubovakem v
ruce nerad prekracoval.