Ideovy navrh laboratorniho zdroje 1x 0-30V (35) 0-10A

Jiri Krul jkrul@seznam.cz
Pátek Listopad 26 23:02:00 CET 2004

Resit to samostatnym MCU pro kazdou vetev me take napadlo, ale pri cene ADuC
se mi to nezdalo nejvhodnejsi (sam je sice nemusim kupovat, ale mam utkvelou
myslenku uvolnit ten vytvor na netu a pro ostatni by cena mohla hrat jistou
roli.

C8051F350 se z pohledu ceny zda idealni, bohuzel AD5392 , ktere mam jsou jen
5V.
Tusite zda si 3.3V C8051F350 rozumi s 5V logikou tj Log 1 > 2V a Log 0 <
0.8V ?
Sice jsem si stahl datasheet k C8051F350, ale je to nejaka Prelimitari verze
a nemuzu to v ni najit.

Dik

P.S. Netusite zda je pro Cygnal MCU s USB k dispozici ovladac pro Win XP ?

> Napada nekoho jak  galvanicky oddelit rizeni od zdroje ?

Mozna tak jak se to tu pred vice jak roke propiralo - doplnit kazdy zdroj o
vlastni MCU,
ktery by komunikoval s vlastnim ovladanim po opticky oddelene seriove lince.

Treba takovy C8051F352 ma 8mi kanalovy 16b ADC a dva 8b DAC + PCA schopne
generovat 8/16b PWM
No a kdyz je 16b ADC malo, tak tu je jeste C8051F350 s 24b ADC :-)))) A to
stale v LQFP32 a pri cene cca
200 - 300 Kc

S pozdravem

Milan Kostomlatsky