Ideovy navrh laboratorniho zdroje 1x 0-30V (35) 0-10A

Jiri Krul jkrul@seznam.cz
Pátek Listopad 26 19:24:47 CET 2004

Vsak to puvodne take bylo mysleno jako zdroj 1x 30V a ridit to mela ADuC812,
ale pak nam prisli ADuC845 a ja se v nich zhledl.
Najednou jsem mel hodne presnych ADC a tak jsem zdroj rozsiril na 2 x 30V.
S tou zemi mate pravdu a uz jsme na to take myslel, ale nic rozumneho jak
galvanicky odelit rizeni me nenapadlo.
U te ADC  by se jeste dalo uvazovat o pouziti diferencialnich paru a tim
vlastne nepracovat s zemi, ale z 8 prevodniku bych mel jen 4 (2x U + 2x I ,
zkratka by se nemeril I zatezi nebo bych pouzil externi multiplex nebo tak
neco.  ), nicmene co s temi DAC fakt nevim.

Napada nekoho jak  galvanicky oddelit rizeni od zdroje ?

Dik za kazdou radu.

P.S: Teoreticky AD5390 coz je 16x14 bit DAC ma dve nezavisle zeme, pro
kazdych 8 DAC jednu, ale jednak ho nemam a pak take nevim jak dalece jsou
dane zeme skutecne oddelene.

> Koukam, ze z hwnews se stalala solidni drbarna a o elektronice se zde moc
> nemluvi :-).

Nestala, pouze se reinkarnovala :-))))))

Jen doplnim drobnost - chtelo by to galvanicke oddeleni mezi zdroji a
rizenim.
Takhle je to sice 2x30V, ale se spolecnou zemi a to se ¨mi moc nelibi :-(((

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov