OT: zaujimava schema

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Listopad 26 10:22:47 CET 2004

Musim rici, ze na gymplu jsme meli kantorku, ktera mela testy pripravene na
foliich na Meotar, takze kdyz se objevila s Meotarem ve dverich, vedeli jsme,
ze je zle. To ovsem jen do doby, kdy se ze me stal "agent zkratovac".
Moje tehdejsi (80. leta) zarizeni bylo ovsem daleko jednodussi a rekl bych i
spolehlivejsi. Bylo vyrobeno z jedine na trhu dostupne rozebiratelne
zastrcky, kterou jsem proklemoval dostatecne dimenzovanym medenym vodicem
:-)))
A bylo po pisemkach :-))))

Jakub Serych