vrtani do medi ?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Listopad 25 22:37:27 CET 2004

No vy zrejme verite vsemu co je napsano ze?

Pokud chcete likvidovat nejake famy na technicke konferenci tak se musite
oprit o nejake merici protokoly z nejake zkusebny... On totiz internet snese
lecos.

Ja mam naopak OSOBNI zkusenosti s WD-40 co se tyka mazani ty nejhorsi -
zkuste si s nim namazat treba bowden na kole (uvadeny styk kov-kov) - budete
mit problem s nim pohnout. Jiz jsem par takhle namazanych bowdenu na
motocyklech mych kamaradu vymyval - on totiz stoji novy taky 2.500Kc.

Stejne tak kdyz jsem jej zkusil na celkem banalni pripravek kde se
protlacoval ocelovy trn do mosazne podlozky - slo o vytvarovani otvoru bez
otrepu v te podlozce. Po nekolika protazenich se do doslova zadiralo.

Takze WD-40 maximalne na ochranu proti vode a ocsteni od koroze nic vic.

Naproti tomu mam nejlepsi zkusenosti s podobnym (urcenim) pripravkem od
firmy Amway (ci jak se to pise), ktery ve zminenem pripravku delal uplne
zazraky - nic jineho tam nevydrzelo tak dlouho cca stovky kusu na jedno
potreni.

RadekCX

P.S. brzdovka je vyborna na povolovani zarezlych sroubu a nebo treba toho
retezu - staci takove misto pokapat a nechat treba do druheho dne pusobit.
Pak samozrejme umejt a namazat cim je treba.