Spojenie COM-COM (cez IP) - riesenie?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Listopad 25 18:08:50 CET 2004

Tak sa pokusim zhrnut, co som zistil:
1.
Cast rieseni (nazvem to tu X) co som nasiel ponuka spojenie
Telnet(client)->IP->X->realnyCOM . X sa sprava ako Telnet server.
Bohuzial som nenasiel cestu relanyCOM->Telnet(client). Podla vsetkeho by
nieco podobne mal vediet RealTerm, ale ma to nejake muchy, proste som to
nerozchodil (s doleuvedenym srdirect - om).
V tejto skupine je aj free/GPL srdirect.zip , na ktoreho uviedol link p.
Lukesh

ftp://ftp.iif.hu/pub/mirror/ftp.simtel.net/pub/simtelnet/win95/network/srdirect.zip

2.
Dalsia (mozno najvacsia) skupinka rieseni ponuka spojenie
aplikacia_co_sa_chce_spojit_s_COM->X1->virtualnyCOM->IP->X2->realnyCOM
(prip. aj to posledne by mohlo byt virtualnyCOM a na neho zavesena
aplikacia).
X2 byva aj jednoucelove zariadenie - prevodnik ethernet-COM (to je napr.
pripad toho riesenia z HW serveru)
To je pre mna uplne nepouzitelne.

3.
Ako pouzitelne sa podla popisu javi

http://www.taltech.com/products/tcpcom.html

lenze som nejako zvrzal instalaciu 30-dnoveho stiahnutelneho dema a
vypisal mi, ze mi uz uplynula 30-dnova trial doba... Inak
$259 for 2, $ 714 for 6.

Dalej som vyskusal

http://www.labtam-inc.com/index.php?act=products&pid=12

(jedna sa o ReMapPro, ktory je aj na linkoch od p. Lukesha, uviedol som
povodny zdroj)
a konecne uspech; aj ked soft je to v prvom priblizeni sialene zlozity a
na prvy pokus to zhodilo jedny W98.
Stiahnutelny je 60-minutovy trial; 2-9 licencii za $90.00/kus.

4. Ako naivny pokus som skusil comman od www.allsoft.cz, ale to zrejme
funguje trocha inak a na "cil" vysiela zhrnutie (kombinaciu rx aj tx)
komunikacie medzi programom/terminalom a "zdrojom". Popisane to sice
nikde nie je alebo som to aspon nenasiel, ale tak mi to fungovalo. Ak je
to inak, dajte mi prosim vediet.

5.
Da sa to napokon napisat aj vo vlastnej rezii, napr. aj s vyuzitim
riesenia z 1... Ale momentalne do toho nejdem.

Jano Waclawek