LM35CZ a teplomer z KTE11/2004

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Listopad 25 14:54:16 CET 2004

Kdyz uz se tady probiraji mereni teploty, dovolim si malou reklamu:

Navod na stavbu jednoducheho cidla TM ( http://www.papouch.com/tm.html ) k
pocitaci vyjde ve PE 12/2004. V cidle je maly PIC (12C508), jeho obsah je uz
ted volne ke stazeni u nas na strankach.

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Dusan Dolezal" <dolezal@zoner.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 25, 2004 2:41 PM
Subject: RE: LM35CZ a teplomer z KTE11/2004

No ono pokud je to urceno jako pokojovy teplomer (asi ano), tak to zadny
smysl nema, ale souhlasim s tim, ze je potreba to v clanku uvest. Nejak si
ten clanek nevybavuju, ale uprimne receno mi jaksi unika, proc je tam ten
procesor, puvab te LM35 je prave v tom, ze kdyz se pichne na obycejny
panelovy merak na vhodnem rozsahu, tak to primo ukazuje ve °C. A takovych
navodu je taky habakuk, umi tohle vlastne neco navic? Treba aspon pamet
min/max teploty (ackoli zrovna tahle ficura je u pokojoveho teplomeru ku
nicemu).

Dusan Dolezal