LM35CZ a teplomer z KTE11/2004

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Čtvrtek Listopad 25 14:15:45 CET 2004

Aha, takze je to vlastne pripad C.
Ja jsem si jenom spatne vysvetlil vetu
"Teplotni cidlo IO3 je typu LM35CZ vyznacujici se analogovym
vystupem s rozlisenim 10 mV/°C, teplotnim rozsahem -40 °C az
+110°C a presnosti okolo 1 °C."
Myslel jsem, ze se jedna o parametry celeho teplomeru.
O jeho rozsahu tam tedy vubec neni zminka, coz je u takoveto
konstrukce dost divne.
Kazdopadne dekuji za vysvetleni !
A co je to "bacik" ?
--