vrtani do medi ?

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 25 11:52:54 CET 2004

S prominutim demagog jste VY.

Ten kdo delal ten web si naprosto svobodne vybral nejaky format - je to jeho
pravo a mel proto jiste nejaky duvod (treba ten, ze se mu proste libi...,
nebo jej vyzaduji jeho stali zakaznici)

Pokud si ten prohlizec nechcete instalovat je to take vase svobodna vule
nikdo vas nenuti.

Tady to konci...

Pokud byste mi poslal mail ve stylu co si dovoluji vystavovat na SVEM webu
nejaky Vam nepohodlny format jen proto ze je jiny nez vasi oblibenci tak Vas
poslu do prdele...

RadekCX