Spojenie COM-COM (cez IP)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Listopad 25 10:35:35 CET 2004

Jirka wrote:
> No, takze na to Vam uz tady nekdo radil ten freeware z HW serveru. Funguje?

Ale Jirka,
Google vam fakt ide, ale citanie konfery troska "kulha"...
:-)))
Hned prve Re: bolo od p.Rehaka s tym, ze by to bolo treba tam dopisat...
(Vysvetlenie: virtual COM v tomto pripade znamena, ze aplikacia v PC
vidi COM, ktory v skutocnosti je na ethernete v ich specializovanej
krabicke)

wek

PS. Podobny charakter ma aj cast odkazov od p.Lukesha, vacsinou ide o
"presmerovanie" typu
aplikacia->virtualnyCOM->IP->siet->inePC->skutocnyCOM; t.j. by som musel
napisat nejaku aplikaciu, ktora urobi
skutocnyCOM->aplikacia->virtualnyCOM->siet->inePC->skutocnyCOM.
Pripustam, ze to moze byt jednoduche, ale zatial este hladam hotove
riesenie.