vrtani do medi ?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Listopad 25 09:04:22 CET 2004

At 08:53 25.11.2004 +0100, Kubat Tomas wrote:
>dobry den.
>prave ted vrtam(snazim se) diry d3mm pro uchyceni tyce medi
>60x10mm(prechodka na chladic). prvni jsem vyvrtal tak do hloubky 20mm a pak
>uz to vypadalo na zlomeni vrtaku. u druhe jsem toho nechal po 15mm. je
>nejaka zasada co musim dodrzet, napr. male nebo vysoke otacky, pomalu vrtat,
>mazani "necim" atd.

Pomalu a mazat. Kolega nastrojar mi rikal, ze pri obrabeni medi je na mazani
nejlepsi normalni mleko z kravy. Prej se ale pak musi vsechno poradne omyt,
jinak to zacne smrdet. Ja to sice nezkousel (med neobrabim moc casto) ale on
to myslel vazne. Schvalne to zkus, vysledek by me docela zajimal ;->

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz