Ideovy navrh laboratorniho zdroje 1x 0-30V (35) 0-10A

Jiri Krul jkrul@seznam.cz
Středa Listopad 24 22:07:55 CET 2004

Po dlouhe dobe jsem se donutil a hodil jsem na papir navrh laboratorniho
zdroje viz sub.
Sve maluvky jsem umistil na http://wivern.fbi.cz/ . Prosim nekamenovat jde o
produkt jedne bezesne noci, rozhodne to neni hotove a zkontrolovane.

Ma predstava je nasledujici :
Zdroj ridi ADuC 845 pomoci 14 bit DAC prevodniku AD5392.
Zdroj ma dve identicke casti.
Predregulaci zajistuje stepdown menic rizeny L4970A, ktery udrzuje prepeti
cca 5V proti vystupu linearniho ztabilizatoru.
Linearni stabilizator je osazen MOSFET tranzistorem IRFP 2907, ktery je
rizen dvema presnymi OZ . Jeden zajistuje regulaci U a druhy I.
Volne DAC a ADC jsem vyuzil k rizeni zabudovane elektronicke zateze 0 -10A.

Ovladani je jednak z PC (RS 232 nebo USB) a pomoci pripojene klavesnice 4x4
+ rotacniho enkoderu.
Jako zobrazovac uvazuji nejaky LCD asi 2x16 znaku.

Jednak by me zajimal vas nazor na me maluvky , tj. zda to vubec muze
fungovat a co pripadne zlepsit a predelat (dodelat).

P.S. Pri navrhu jsem vychazel ze soucastek co mam v supliku.