CPU pro Felicii

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Listopad 24 18:36:07 CET 2004

> Budu jen rad kdyz to nebude v ridici jednotce (CPU). Spise jsem vychazel z toho, že nedostava spravne udaje a pri startu se nastavi spatne. V chybach ale nic nema (VAG nic neukazal)

No CPU... ono kdyz toho Simose (typ te RJ) rozeberete zjistite ze tam
skoro nic jineho nez jeden velky obvod neni...

> ad 1) predpokladam, ze si to natahne prednastavene hodnoty.

Prave ze ne, naopak si to neco z defaultu prenastavi na realnou hodnotu,
toto se tyka treba skrici klapky ve ktere je nejaka elektronika a neco
co nastavuje volnobezny vzduch pri uzavrene klapce. Default hodnoty
"nastavite" tim odpojenim akumulatoru. Pro prizspusobeni neni uplne
nutne aku odpojovat ale je to doporucene. Prizspusobeni lze samozrejme i
spustit pres VAG diagnostiku.

> ad 2) svicky a vzduchovy filtr zkusim, to prisavani falesneho vzduchu kde ci jak hledat?

Cely system od filtru az za katalyzator musi byt tesny a defacto tesnost
musi byt az do konce vyfuku (mimochodem, deravy vyfuk take dokaze
divy...). Ve Vasem pripade se v sani zamerte na cast od filtru pres
klapku az po hlavu (myslim motoru) a vse co je na to napojeno. Metoda
testu pomoci lihu se tu pred par mesici probirala, zkuste archiv...

> ad 3) uz i v aute spatne uzemneni!, no motor neni nejcistejsi, prolezu svorky

Se spatnym kontaktem se v autech bojuje uz asi 100let od doby co se
prvni elektrika v autech objevila. Bacha, ze vetsina kontaktu ma
povrchovou upravu, s cistenim tedy opatrne at neposkodite neco co je dobre.

> Pohrabu se v aute a pak ta pandora, dik za odkazy.

Nevim, nepamatuji si, ze by se toto na skoda.panda.cz resilo ale mrknout
tam muzete, je tam urcite nejaky popis Simosu, spise ovsem zkuste forum
na pandore apod.

> P.S. Zakladat nove thready jako RE jsem pouzival, neb odpada starost o to kde konference bezi, - no proste v jednoduchosti je krása (i v lenosti). Polepsim se.

Jo pohodlnost a lenost jako argument uznavam :-) ale budu rad kdyz si ji
zde odpustite, dik.

Pavel