Nokia 7250 vs. PC

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Listopad 24 15:32:53 CET 2004

> 7250 (i) je z rady mobilu, ktere maji, jak jsem se docetl tvz. POP-PORT.

S timto typem nemam zadne zkusenosti, proto jsem uvedl typy se kterymi
je mam, zjisteni podobnosti je na Vas.

> Mozna mi bude chodit i ten muj kabel, pote co jsem odstranil spoj mezi piny,
> ktery tam dle me nemel co delat, ted merim a co vidim jde tam logika TTL??
> Vami uvadenou zenerku nemuzu ve schematu najit, co jste tam dal?

A koukam ze jsem se ponekud uklepl, melo to byt ZD 3V nebo 3V3. Na
schematu neni stejne jako dioda z DTR a odpor (jen sichr omezeni proudu
ZD) proto jsem to uvadel textove. Pro 5V napajeni muzete vradit ZD 4V7
nebo 5V1, nemam vyzkouseno ale neni duvod proc by to nemelo chodit vyjma
nedostatecne urovne DTR. Vse samozrejme predpoklada nahozene DTR. A je
samozrejme mozne i externi napajeni.

> z nemeckeho serveru
> vsimete si vyvodu 4.
> Ze by to bylo cele nakonec TTL?

Nemecky temer nic neumim ale zda se ze Vas zaver je spravny. Jeste je
moznost ze to je sice 3V ale 5V tolerant. V kazdem pripade me 3V s
uvedenymy telefony chodi a 5V jsem nezkousel.

Pavel