Nokia 7250 vs. PC

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Listopad 24 08:23:12 CET 2004

No, jestli ten kabel uplne neznicite, tak ho zkuste reklamovat...

Jinak pro Nokie se pouziva bud jednoduchy kabel s prevodnikem urovni RS232<-->TTL typu MAX232 nebo o trochu slozitejsi kabel, kde je navic nejaky mikroprocesor (videl jsem schema s PICem pro N6210), pak telefon reaguje na AT prikazy a chova se v podsate stejne jako bezny modem.

Zalezi na tom, co s tim kabelem chcete delat, pro nahravani melodii a obrazku by asi stacil ten jednodussi kabel (kdyz jsem mel N3210, tak stacil), pro pripojeni na internet budete potrebovat ten slozitejsi (a drazsi...).

Pokud jde o urovne, prevodnik prevadi (v idealnim pripade) 0V na 12V a 3V na -12V. V praxi to neni +-12 ale treba jen +-6V. 0-3V je na strane telefonu, +-12V na strane pocitace resp. RS232 rozhrani.

P.K.