Hlasite pipnuti

MK info@mcu.cz
Pondělí Listopad 22 19:48:44 CET 2004

> Opravdu? Ja jsem si vsimnul ze u pieza staci priblizit neco k dirce a
> snizi
> se nakmitane napeti. Takze podle toho by mela rezonovat uz ta dutina v
> piskatku. Potom nevim jak tomu pomuze dalsi rezonator - snad zvysenim
> smerovosti?

No ja jsem v akustice a potazmo v pouzivani piezomenicu pouhy laik,
jen reprodukuji radu, kterou jsem dostal pred par lety.
Tehdy jsem to testoval na malem menici o prumeru cca 15mm a zhruba stejne
vysce
Nasadil jsem teplem smrstovanou hadicku, ofoukl to a postupne zkracoval
delku
- pri delce cca 4-5 cm znatelne stoupl "umelecky dojem" :-))))
Tim "znatelne" mam na mysli, ze nebyly slyset opravdu hlasite protesty
kolegy
z cca 2m :-)))))

Ale mozna jsem si to jen namlouval a kolega tehdy rval septem :-))))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov