Export schemat z Protel DXP 2004 ?

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Listopad 22 09:59:57 CET 2004

Pavel Novotný napsal(a):

> Potrebuji dostat schemata nakreslena v programu Protel 2004 verze
> 8.1.4.1717 na web , tzn. potrebuji je vyexportovat do nejakeho pouzitelneho
> obrazkoveho formatu nebo pdf.
> Neporadite nekdo ?
>
> Pri pokudu o tisk do pdf pomoci Acrobatu 6 mi u schemat nekterych obvodu
> zmizi popis nekterych noh, pricemz v nahledu je vse OK a pri tisku na
> tiskarnu je vysledek take OK.
> Dale jsem zkousel prenest schema pomoci copy treba do Photoshopu, ale
> vysledek je opet nepouzitelny , dojde k posunu popisu atd.

Zkuste mozna nezarazenecky (= ani plny Acrobat, ani Photoshop, ani
MS...) tisk pomoci virtualni tiskarny do PostScriptu a pak pomoci
GhostView do pdf nebo libovolne bitmapy.

Viz www.sweb.cz/tvorbapdf a prislusne domyslet.

Nebo pouze do pdf treba pomoci pdf995 a spousty dalsich podobnych postupu.

--
Jirka