Hlasite pipnuti

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Listopad 22 07:50:31 CET 2004

Na vytvoreni 20 az 30V staci misto odporu napajet  piskatko pres tlumivku.
Indukcnost vychazi dost velka, ale zdaleka to nemusi byt v rezonanci.
Pochopitelne (pokud to neni samobudici) musite zjistit mechanickou rezonanci
piskatka a na ni ten kmitocet naladit. Delal jsem to s 9V napajenim a byl to
strasny ramus. Urcite by se tech 30V nakmitalo i pri mensim napajeni.
Andel

vzhladom na to, ze ludsky sluch je logaritmicky zapojenie dvoch
rovnakych zdrojov paralelne nebude sluchom rozpoznatelne. Skuste tak 20 :-)
balu