Prenos videosignalu - jak a cim realizovat?

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 31 20:59:06 CEST 2004

Daniel Valuch napsal(a):

> volny par v telefonnom kabli a nejaky lepsi zosilnovac, spravne
> impedancne prisposobenie. To bude asi najjednoduchsie
> b.

Takze tvrdite, ze bezny (pravdepodobne starsi) telefonni par tech par
MHz zvladne? Inspirovat se tedy  napr. na
http://www.elektroworld.info/modules.php?name=News&file=article&sid=82?
Nejak se nezabyvam "dratovou" sdelovaci technikou a eletronikou, a tak
mi neni moc jasny rozdil parametru treba telefonniho paru a "krouceneho
paru" zrejme ve smyslu paru z LAN kabelu - pro ten druhy typ kabelu je
na netu prevodniku pro prenos videosignalu dostatek...

Jirka