pouziti baterii pri nizkych teplotach

Jan Masek jan.masek@mcu.cz
Pondělí Květen 31 17:55:24 CEST 2004

> Juuu to bylo husty :-)

Ale vubec to nebylo husty, naopak to bylo jemne pohlazeni vlahym jarnim vankem :)

Z D.Kucery se pomalu ale jiste zacina stavat soucast folkloru - alespon oboroveho :)

A co se tyce flasky - tak tu jsem sice pry vyhral (viz jeho meil z 14.4.2004), ale
bohuzel me druhy den kuryr nezastihl. Nasledne jsem se take dovedel, ze se D.Kucera
na mne na...l, protoze jsem mu neposlal jisty SW okamzite, ale az za dva dny.
Tak si asi te whisky neloknu :)

J.Masek