pouziti baterii pri nizkych teplotach

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Květen 31 15:57:33 CEST 2004

Myslim, ze na to aby se ti to nekde valelo bez uzitku, ti bude uplne stacit
koupit nejobycejnejsi tuzkovky, prelepit je samolepkou s napisem "-40 to
+125C" a nebo i vice, jak potrebujes, a bude to vyhovovat uplne stejne. Nebo
je chces tentokrate vyjimecne a zcela necekane opravdu do neceho pouzit ? Ja
bych se ze tve strany zneuziti fakt neobaval :))))).

BTW, ta soutez o flasku byla taky sci-fi ? Vyherce ji pokud vim stale nema a
pritom si to tady vyhlasil verejne - jde o houby, ale take si z toho clovek
dokaze udelat zaver.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: David Kucera [mailto:david@cybertex.org]
Sent: Monday, May 31, 2004 3:26 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: pouziti baterii pri nizkych teplotach

Danhard napsal(a):

>V kosmonautice se pouzivaji stribrozinkove akumulatory.

no pozivaji se i jine(kupodivu i li-pol) ale problem je je sehnat nebo
alespon podrobne parametry
firmy ktere je dodavaji mil std baterie mi poslou 10 strankovy dotaznik
po jeho velmi narocnem vyplneni a poslani mi za dve hodiny mi odpovi
neprodame  z oduvodnenim nemate statni zaruky, mozne zneuziti
techologie  atd . :-((
David